Shopping

Hej plokken!

Idag åkte jag och familjen till Halmstad för att bl.a titta på balklänningar, sen åkte vi till ullared en snabbis! :)
Tänkte visa vad som fick hänga med mig hem!

De första tre plaggen beställde jag från H&M för 2 veckor sen men jag har itne orkat lägga upp det så jag slänger in det nu också :) 



Ett par supersköna byxor i färgen mullvad
En fin men enkel klänning i mintgrön
En slätstickad t-shirt mm<3

Det enda jag köpte i Halmstad var detta.
En byxdress i chiffong från BikBok. som förövrigt är minn första byxdress eftersom mina otroligt älskade kurvor inte tillåter mig att ha byxdressar men jag var tvungen för den var så fin! får väl se om jag vågar använda den!
Sen köpte jag ett skärp på BikBok också. 
BikBok var den enda affären vi hann in på så det hade nog blivit mer kläder om vi hade hunnit!


Sminket jag köpte i Ullared
En ögonskuggspalett från isadora med de färgerna jag använder mest så det var perfekt!
En likadan eyeliner som jag haft tidigare, billig och bra!


En svart scarf med stjärnor på!

En stickad tröja med spetskant nertill som är jättegosig och jättefin (:

Köpte lite boxertrosor och strumpor och en sportBH!

 
Ett par löparbyxor som typ såg ut såhär. bilden blev dålig och jag orkar inte ta en ny..

Sen köpte jag ett träningslinne och en toffs med sån guldring som man klämmer fast runtom!
Köpte en låda nutrilett shakes eftersom det är ungefär halva priset mot vad dom kostar här hemma! 
Köpte även äppelcidervinägertabletter och fyra baslinnen! 



Har även beställt mina drömmars balklänning idag! Den kostar inte ens hälften så mycket som den gör i butiker i sverige och det är gratis frakt! Och delade man deras sida på fb fick man även en freebrah på köpet! AZUM

Behöver dock gå ner 3 cm i midjan för att den ska passa så nu har jag ett mål!! :)


PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0