Måndag

Hej plokken!

Dagen började med att jag försov mig. Som tur var hade lektionerna blivit inställda tills kvart över tio! Yays👍
Hade två lektioner idag så det kändes ju inte riktigt som en skoldag!
Jag och August bestämde oss för att ringa och beställa pizza på simhallspizerian och bad att dom skulle köra pizzan till skolan. Det var gött asså!!
Vi satt i oasen och åt och hade fireplaceappen igång och lite jazz i bakgrunden. Det var fest!

Sen vid kl 3 hade jag och Emelie introduktion på gymmet. Det var ju Skitkul att gymma!!! Där lär man spendera några timmar i veckan:)

I helgen hade vi nyårskonserter så det har varit fullt upp hela helgen. Men kul var det!:)

Nu tänkte jag sova. Har ju trots allt 3 hela lektioner imorgon;)

Sen ses vi på gymmet vid halv 12 hoppas jag!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0