Chillidill

Hej plokken!

Idag har jag fixat massor till showen. Jag har sytt och pärmar och snickrat och grävt runt som en galning.. Men nu har jag typ allt jag behöver!:)

Som tradition har estettreorna en show efter utbildningsmässan kl 8 i konsertsalen och den kommer bli såå bra! Missa inte den!!
På torsdag smäller det!

Jag har också hunnit med att fixa lite på mitt projektarbete! Jag lackar en fiol som ni kan se på bilden:) det har varit ganska mycket krångel men det går åt rätt håll!:)

Imorgon och på tisdag har vi turné med ensemblerna. Så alla högstadieskolor runt gislavedstrakten får se upp!

Nu ska jag skriva religionsinlämningen vi tydligen hade till i fredags.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0