Wihoo!

Hej plokken!!

Fick hem mina studentklänningar igår och dom var sååå fina! Fast lite för stora, men det får jag leva med:)
Helt sjukt att det kostade 550kr, gratis frakt och 4 dagars leeveranstid från USA! Är supernöjd!!

Fick även hem mina barer idag. Blev lite besviken när jag öppnade dom för det var inte alls den krispiga ytan som på bilden. Men dom var mycket godare än nutriletts barer!

Jag och bex räknade även ut att det är ca 49 skoldagar kvar!! Hur underbart är inte det???

Älskar livet just nu!!! Och ja, jag äter på toaletten!

PUSS


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh goda!

2013-03-01 @ 15:14:54
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Z

Vart har du beställt dina klänningar, fina var dom :)

2013-04-03 @ 02:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0