Chillis!

Hej plokken!

Fick en begäran av ett av mina tusentals fans att jag skulle lägga upp bilder på det jag har köpt på senaste tiden så jag tänkte vara snäll!!  



En vit spetsskjorta från Carlings som jag inte köpte, fick den av min mor men den fick vara med ändå :)
Köpte mig en BBcUndrar om dom slog in fel pris för den kostade 65:-   :)

Beställde löshår som jag fick hem! Lite för långt kanske men det går ju alltid att klippa :) 

Så fina lockar blir det nör man tvättar det! Beställde ett till paket fast lite kortare eftersom jag har så tjockt hår :)

Beställde en scarf för 30 kr på ebay :)


Köpte ett par ultraljudsbyxor som bex döpte dom till! På monki för 100:- 


Sen var jag på Ullared en snabbis och fik med mig en till sånhär hem

Och ett par träningsbyxor till för dom var så bra!!!



Har säkert glömt något men det kan jag visa någon annan gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0