Alla hjärtans dag

Hej plokken!

På alla hjärtans dag tillbringade jag hela morgonen med att baka och laga mat och handla och städa tills min fina kom:)
Jag gjorde carbonara för första gången i mitt liv och det blev riktigt gott faktisk!:3 sen gjorde jag banana cream pie med massor av kolasås och det var också riktigt gott!
Jag fick en jättefin ros och en jättefin tröja av min älskling! Och han fick en tröja av mig! Påhittiga paret!!

Sen begav vi oss till varbergs kurort och spaade lite! Skitmysigt och avkopplande! Och på vägen hem hann vi in en snabbis i Ullared 30 min innan dom stängde! Lyckades sno åt mig saker för 550kr! Fattar inte hur jag lyckades:/ men allt var nödvändiga saker! Förutom godiset:)

Sen när vi kom hem till mig kollade vi på Harry Potter med min syster och sen sovde vi! Riktigt mysig dag!

Fick en present av pappa med! En liten elefant av guld som jag ska ha på mitt armband! Jetesot!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0