Mysdagar

Hej plokken!

I onsdags åkte jag och Adam till halmstad för att kolla på bio och äta god mat!

Vi kollade på Ted och den var så sjukt rolig!
Sen gick vi till wildwest och det var gött som vanligt!

I torsdags åkte vi till Helsingborg och shoppade i väla centrum. Det var så sjuukt stort! Man hade ingen aning om vart man hade varit innan eller inte! 160 butiker har jag för mig att det var.
Vi hann inte avverka så många men jag köpte väl 5 plagg eller något som jag kan visa någon dag framåt! sen åkte vi hem till vår halloweenfest!

Tog knappt några bilder men enligt mig är de flesta inlägg utan bilder tråkiga och speciellt detta så jag lägger upp de få meningslösa bilder jag tog! :3.

Puss!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0