FOREVER21

Hej plokken!

Idag är Bellutt GLAD!
För min saker från Forever21 har kommit iiiiih :D
Så nu lägger jag upp bilder på allt och ungefärliga priser!





1. Guldiga örhängen med rosa fjädrar 64:-
2. Silvrig ring 36:-
3. Silvrig ring med svarta stenar 36:-

4. Korshalsband gjort av trä 15:-  Trodde dock att korset skulle vara större:/
5. Halsband med löv 26:-
6. Halsband drömfångare 82:-


Blommigt linne 87:-

Blå transparent skjorta 183:-

Svart transparent ärmlös skjorta 119:- Den är tyvärr inte randig utan det är stolen bakom


Gul/grönt linne med hjärta på 81:-


Sjukt snabb leverans! Så det var väldigt positivt, men kläderna var små i storlekarna och det fanns ingen storleksguide heller så det var lite dåligt. Plus att ett av mina halsband var sönder när det kom fram men det gick att laga som tur var :)

Är nöjd med det jag beställde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0