shopping

Hej plokken!
Sa ju att jag skulle lägga upp lite bilder på vad jag köpte i helgen även fast jag inte köpte så mycket, så här kommer det:)


Köpte en skjorta från Hm för 149:- (den jag köpte var ljusblå med smala vita ränder men den bilden var sjukt konstig så tog den vita i samma modell istället)

En virkad klänning från ginatricot för 199:- Egentligen kostade den 299:- men det var ett litet hål i den som jag kan fixa till hemma sen så jag fick 100:- rabatt :)

Skinnskor från Nilson shoes märket vagabond 750:-

Foundation från Kicks märket maybelline produkt Fit me för typ 130:- eller något. 

Mascara också från kicks märket L'oréal Paris typ också 130 eller något i den stilen

Ett par pärlörhängen i äkta silver på glitter för 89:-

Köpte 2 basic linnen från ginatricot för 99:-/st också. Ett vitt och ett svart

Och en ring från H&M som jag inte minns vad den kostade. Hittar ingen bild på den och är för lat för att ta fram den och ta kort på den mmm:)

Det var allt jag handlade i helgen :)





Kommentarer
Postat av: Dragana

ÅÅÅH KLÄNNINGEN!!!! =( så sjukt fin!!

2012-03-19 @ 16:29:39
URL: http://draganas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0