La redoute

Hej plokken!

Fick hem lite kläder får några dagar sedan som jag tänkte visa! Färgerna på deras hemsida är sjukt konstiga så det är helt fel nyanser på typ allt.


1. Jacka 249:-   Den är mörkare i verkligheten, mer åt det bruna hållet.

2.Linne 179:- 

3. Linne i spets 99:-  (köpte ett vitt också)

4. Skor 99:- Egentligen är det en  ljus ljus rosa färg. nästan vit typ som den lilla klicken jag målade. Ska köpa vita också :3

5. Byxor 249:- Fick fel modell. skulle varit dragkedjor längst ner men skit samma! mina första gröna byxor yeah!

6 köpte ett far shorts för 179:- som inte fanns kvar på hemsidan nu. typ brungröna. micket fin!



Fick hel modell på linnena också... dåligt!






Kommentarer
Postat av: stacke!

yeah, såna vita skor har jag också (snart)! ;)

2012-03-05 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0