emo

Hej plokken!

Kom hem från halmstad för någon timma sedan och just nu ligger jag i min säng och är så här glad och så här pepp på allt....

det vill säga inte alls....

Jag har sjukt ont i huvudet och är ledsen och irriterad och jag orkar inte mer......

Så har jag träningsvärk så jag knappt kan sätta mig upp...

Så här sitter jag med min juice och väntar på bättre tider vilket inte kommer på väldigt länge.
Hoppas jag har jättehög feber så jag slipper gå till skolan på väldigt väldigt länge...

Så nu har jag klagat färdigt!

Imon eller någon gång kan jag visa vad jag köpte i stan i lördags! Det är inte så mycket men set är en extra uppdatering på bloggen i alla fall :)

Det var skoj i helgen i lördags i alla fall! God mat med goa människor! puss på er<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0