Fynden i Ullared

Hej plokken!

Nu tänkte jag visa vad jag fyndade i ullared!



Klänning drygt 150:-  den ser itne så fin ut på galgen men på sitter den perfa och är väldigt söt! mihihih :3


Skjorda från Divided-avdelningen som var 50% på så den kostade 70:- och den är så awesome!!!


Har sagt till mig själv att inte köpa något med den amerikanska flaggan på för jag vill inte vara som alla andra men jag har syndat... Litten var så sjukt snyggt på och det kostade bara 30:-!!!!!! så jag var tvungen :( köpte ett med röd rygg också men det var lite onödigt att lägga upp bild på båda okej nu tjatar jag som as... ska vara tyst!

En helt underbar T-shirt för 99:-

Ett linne som kommer vara awesome till sommaren för 60:-

Kunde inte riktigt bestämma mig vad jag tyckkte om denna men den fick hänga med hem ändå :3 för 99:-


En klänning till som jag föll för... 150:- (har lovat mig själv att inte köpa fler klänningar heller men det löftet bröts tyvärr också)


Ett fotoalbum där jag tänkte ha lite fina minnen :) 40:- eller något liknande. har glömt!


lite småsaker 

1. Nagellack 8:-
2. hårdonut 12:-
3. Chokladsugrör fick jag av mammis eeehhehe
4. limstift fick jag också :3
5. Mobilskal som jag tänkte ha till min 4s när den kommer! 129:-



Det var allt jag köpte i ullared! eller nej.. köpte lite trosor också men dom ligger i tvätten!


Nu tänkte jag visa ett kap jag gjorde idag!


En helt underbar handväska från Liza som var andrasortering eftersom det inte gick att stänga den helt

Riktigt söt innuti också!



Men det som egentligen var fel var att dom hade proppat den full med papper så det var därför den inte gick att stänga BOOOM BITCHES!

Fick 350:- rabatt för ingenting :) TACK <3<3<3

Skulle kostat 450 men fick den gör 100 mihihihihih är så glad!!




Kommentarer
Postat av: Arne

Omg ge mig väskan =(

2012-01-09 @ 21:42:22
Postat av: Bellutt

nej den är min! >:

2012-01-10 @ 08:42:26
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0