Dragana

Hej plokken!

Nu är det så att jag glömde vad jag skulle blogga om.... såååååååååå nu blir det något Random!


hmmmmmmmmmmmmmm jaaaa nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva :) 
meeeeeeeeeeeeeeeeen det får gå ändå..... kommer nog snart på något mmm :)

Detta är min bästaste bäste vän!

Hon är söt och charmig!


Och jag tycker om henne ganska så jävligt mycket ska ni ha klart  för er


Hon är glad men konstig


Och tjock


Hon kan göra mig glad när jag är som ledsnast


En riktig vän helt enkelt.


Och jag är så sjukt glad över att jag har dig för du är guld värd min fina vän


Ville bara säga att du är jävligt sexig även om du inte riktigt når upp till min nivå




JAG ÄLSKAR DIG





Ingen annan skulle förstå
Och ingen annan skulle gå
En meter för mig
Jag behöver dig








Kommentarer
Postat av: Dragana

<33<3<3<3<<3<3<33<<33<

2012-01-08 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0