NYÅR

Hej plokken! 
Tänkte lägga ut lite bilder från nyår nu eftersom jag inte hunnit det ännu!

Var en rolig nyår med mysigt folk!




fina snittar som jag och min plutt gjorde! 

skulle ta kort på bordet jag dekorerat så fint men Mr. Dénes ska alltid vara i vägen när man tar kort, vilket är förståeligt eftersom han är så snygg!










Annie med sitt glammiga halsband!













fina folket<3





vit chokladmousse med hallon till var uppskattat! (tror jag i alla fall)



yeah tummvikarna!

tolvslaget


ser helt efterbliven ut men ville lägga ut en bild på mig och världens finaste vän. tack för att du finns hjärtat<3





ögonfransarna håller på att lossna:( </3

Pojkarna vet sin plats vid disken!


sminket på nyår, vet inte om det var lite för mycket kanske men nu blev det som det blev!
hade unibrown och hår på näsan så täckte över det. men så är det när man är svensk!






som sagt, lyckad nyår !

POSSPOSS




Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad är de för glitter du ha på ögonen ?:)

2012-01-09 @ 21:51:46
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/
Postat av: Bellutt

Köpte det på presentverkstan. vanligt glitter på burk. kostade runt 40kr om jag inte minns fel!:)

2012-01-09 @ 22:05:39
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0