Snabb genomgång av 2011

Hej plokken!

Har inget att göra så tänkte göra en sammanfattning av året som gått!(det jag kommer ihåg från året i alla fall.)
Gör som min kära lilla Madelaine för det var smart tycker jag! puss mäeed


Januari (kommer inte ihåg något typ eheheh)
+ Lekte med adam för första gången :3
-mamma opererades för cancer ( det kan få ett pluss också för operationen gick bra +)
- min fina hamster dog:( </3




Februari
+ Tvingade adam att bli tillsammans med mig :3 okejdå. det kan få några plus till +++++++++++
+ Åkte till Göteborg för att shoppa och kolla på melodifestivalen(ett - för att bilrutan blev krossad)
+Pensionärsbion på alla hjärtans dag!
- Adam åkte utomlands i 1 vecka 3 dagar efter vi blev tillsammans, bra tajming(Y)



Mars

vad hände i Mars egentligen?!



April

+ Mamma fyllde 50
+ åkte till Stockholm och shoppade och kollade på Peter Jöback :3
+ det var tillräckligt varmt för att sola!
+åkte till danmark med kammarorkestern



Maj

+Tjejkväll! (kommer inte ihåg om det var april eller maj men skit samma)
+ Åkte till Tyskland med skye crofters och lilla storbandet!
+ Adamutt fyllde 12 år! duktig påjk han den där adam :)
+ Grillkväll med gamla klassen MYYS
- kommer ihåg att jag grät väldigt mycket i Maj!






Juni


+ Sommarlov
+ Skoj helg med klassen i Halmstad
+ Åkte till Malta 
+ tröstshopping till max!
- Adam åkte till rumänien
------ var ifrån adam i 3,5 veckor. den jobbigaste saknade jag varit med om på hur långe som helst


Juli


+ Jag och adam återförenades lyckliga som åsnor på flygplatsen och stoppade upp hela kön som ville fram!
+ Jag, mamma och adam kollade på Håkan Hellström ute på Tylöhus vid solnedgången!
+ Jag och minprins bodde under samma tak i 2 veckor och det var underbart!
+ Harry Potter and the deathly hallows part 2
+ Grillning och Hoffmaestro live vid solnedgången i Tylösand





Augusti

+ shopping och Rix FM med Emelie!
+ Ljusfest
+ I SAW A DOUBLE RAINBOW OMGOMGOMG D:
- Adam åkte till Frankrike





September

+Födelsedag
+Fick finaste presenten ever av min älskade adam! (kom just på att jag inte har bloggat om det ännu! får göras snart!)
+ Bokade resa till sälen

Oktober
+ Köpte ny snowboard!
+ Såg Adam dammsuga för första och enda gången
+ Åkte och kollade på Färjestad-HV i Karlsatad med sötis som hans födelsedagspresent




November


+ Köpte utomhuspool
+ Åkte till IKEA och gick på julbord med trevligt folk!




December

+Jullov
+Julafton
+Många fina julklappar
+åkte till jönköping och shoppade med Adam!
+Nyår
-grät 2 gånger ganska rejält på nyår.








Så mitt år var bäst men ändå inte. ja eh mm :)
Okej, försöker igen. Har haft ett awesome år även fast jag har gråtit VÄLDIGT mycket! :)


POSSPOSS


Kommentarer
Postat av: madde

MICKET FINT ÅR MICKET FINT



hade helt glömt grillkvällen med klassen...

2012-01-08 @ 17:57:36
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Bellutt

du är min fin år!!!



saknar våran klass enormt mycket :( </3

2012-01-10 @ 08:40:24
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0