SLITEN

Hej plokken!




jag vill ha sommar igen.....

Känner mig helt slut efter en effektiv helg. Har verkligen inga krafter kvar.

Vill bara lägga mig och sova och aldrig mer vakna. Nä okejdå, riktigt så illa är det väl inte...
men nästan i alla fall!


Känns gött att jag fick flytta fram provet jag skulle haft imon i Naturkunskap tills nästa vecka mmm<3<3


Nu ska jag äta lax med inbakade soltorkade tomater mmmmmmmmmmmm<3<3<3


Får se om jag orkar träna sen! Tror knappast det..

POSSPOSS




Kommentarer
Postat av: Dragana

Vi kan klaga till varandra på msn sen <33333333333

2012-01-16 @ 19:05:14
Postat av: D

BELLA! Hoppas du ser detta innan du nanar.. Annars ringer jag imorgon på morgonen hahaha. Jag beställde skal men dem kommer typ nästa vecka =( Min telefon kommer imorgon så jag undrar om du kan ta med något imorgon till skolan som jag kan få låna =)? Är jätteförsiktig som du vet plus den kommer sitta på min nya telefon.. Så du kan föreställa dig hur rädd jag kmr vara om dem båda hahaah. Gärna den med nitar eller nått =) PUSS <3

2012-01-16 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0