Skadeglad

Hej plokken!

Har inte hunnit blogga idag för det har varit fullt upp! Har spelat fiol ända sedan jag slutade skolan till tjugo i nio. 
Alltså lite mer än 5 timmar. Nu gör ryggen ont och man är trött i huvudet kan man ju säga!


Har ingen aning om vad jag ska blogga om men tänkte att ni förtjänar ett inlägg idag i alla fall för ni är sötisar allihop!

Om någon är som jag och är lite skadeglad kan jag ju göra er lite glada med att jag var sjukt glad över att jag hade sovmorgon till 9.30 på måndagar och till 10.25 på tisdagar ocgår till halv 4  alla dagar i veckan förutom på torsdagen. 
Och jag skulle verkligen behöva sova ut lite extra vissa dagar. men nu sattes min fiollektion in på sovmorgonen på måndagen och min sånglektion in på sovmorgonen på tisdagen:) hejdå sovmorgnar det var kul att lära känna er även fast jag aldrig fick uppleva er :( </3 nu dog strömmen i huset också.. GREAT



i brist på bilder kan ni få en söt bild på när adam gör "jag-vill-ha-uppmärksamhet-så-nu-ska-jag-vara-tjurig-som-ett-litet-barn-för-ingenting-minen"




POSSPOSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0