nätshopping <3

Hej plokken!

Som jag sa så skulle jag lägga ut bilder på det jag köpte så här kommer det! :)



Linne från H&M 99:-

Linne från H&M 99:-

Min älskade bikini<3    överdelen kostade 149:- och underdelen 99:-

Och sen min klänning från ellos som jag är helt kär i mmm<3 Hatar att ta kort på mig själv i helbild och lägga ut såhär men jag fick offra mig för jag hittade verkligen ingen bild på den :( Den ser lite konstig ut för den har  ett axelband på vänstersidan som jag inte satte på ordentligt, som ni kanske ser så är det en buckla där men jag har bett farmor att klippa bort det och fixa så det blir awesome!
Den kostade 599:- och så fick jag 20% rabatt :)


Här är en bild i profil.... usch jag ser verkligen gravid ut.. aja fakk de lajf.</3




Och så fick jag hem mina rosa borstar från kinaa!! så fina mmm<3
ehm kommer inte riktigt ihåg vad em kostade. lite under 100:- kanske? vet faktiskt inte :/

Och min vita iPhone 4s! Mycket vacker skapelse!<3
vet inte vad den kostade eftersom jag fick den i julklapp med den kom igår så den var lite seg!


Och så bjuder jag på en fin liten bild från idag!

Du är speciell poyken!<3
Måste faktiskt medge att ditt hår blev helt okej. men det var snyggare innan!



Nu har jag inget mer att tillägga. 

POSSPOSS




Kommentarer
Postat av: Dragana

"jag ser gravid ut" skojar du eller du har fan TOP MODEL KROPP RÖV SVANK ALLT BROR ALLT <33<3<33 allt var jätte fint diggar verkligen det svarta linnet :D ser ut som dig <3 ne skojar hiihih. satt trosan bra =)? PUSS

2012-01-13 @ 22:21:39
Postat av: Bellutt

hahah modell för divided ja!



POSS

2012-01-13 @ 22:28:58
URL: http://bellutts.blogg.se/
Postat av: lisa

kan du lägga in en länk till klänningen? superfin på dig!

2012-01-13 @ 23:33:15
Postat av: Bellutt

tack så mycket!



Hittar tyvärr den inte längre. vet inte om den är slut eller om det är något annat fel.

Köpte den i alla fall på www.ellos.se och den är av märket "Sara Kelly"



Hoppas du hittar den på annat sätt! :)

2012-01-13 @ 23:39:17
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0