Mer kläder mmmm<3

Hej plokken!

Idag slutade jag halv 11 så jag och Adam åkte hem till mig och gjorde amerikanska bananpannkakor med glass och chokladsås mmmm<3

Sen sov vi mmmm<3

Sen kom mamma hem med kläder som jag hade beställt och jag blev kär i långklänningen jag beställt! Så sjukt fiiin och den satt verkligen perfekt! Hihihihihii! Och min bikini var grrr! Och sen fick jag hem lite till grejer också.

Så fick jag hem ett till paket från Kina, mina sminkborstar var det som hade kommit denna gången och dom var riktiga sötisar!

Sen har min iphone4s kommit också! Det är min turdag idag!

Lägger upp bilder på allt imon för nu är jag på väg till Adam. Jag fasar för detta möte för han har klippt sig... Killar ska alltid klippa sig när dom har fint hår :(
Aja, han är min sötis ändå!<3

Det var allt för den här gången!


POSSPOSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0