letszen chey

Hej plokken!

Idag är bellutt inte så glad :(
Det har varit en allmänt seg dag och när jag skulle beställa från H&M's hemsida hade 3 av sakerna jag skulle beställa tagit slut medan jag tittade runt lite och sen hade jag bara 2 saker kvar så jag sket i det för frakten var typ lika dyr som grejerna jag skulle beställa så mitt liv suger just nu.

Får hoppas det blir bättre imon för då ska jag till värnamo med familjus så då tänkte jag passa på att kolla på deras H&M om sakerna finns där




Nu har jag inte så mycket mer att säga.. ni kan få en liten fin låt att lyssna på som jag lyssnade på för några år sedan, era bajskorvar....










POSSPOSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0