Hemkommen från värnamo

Hej plokken! Det var egentligen tänkt att jag skulle bloggat lite tidigare men appen till blogg.se ville inte samarbeta med mig! Jag har precis kommit hem från årets första badmintonträning och så har jag duschat mm sånt kan jag!:)

Idag var jag ju i Värnamo och där hittade jag bara 2 klädesplagg tyvärr. Men det får duga för imon ska jag åka och kolla på väskor och beställa massor från H&M och världens finaste klänning från Ellos!! :3


köpte en vit tunika av chiffong på Veromoda för 120kr 50% rabatt :)




Sen köpte jag en spetströjamed virkade kanter på Trend House för 300 :) det ser ut som farmors gamla dukar när den hänger på galgen men när man har den på sig är den sjukt gullig!:3


När bellutt kom hem från Värnamo väntade ett paket hemma från Kina!



Och gissa vad det var?!?!??!




Min 120-palett som jag beställde för några veckor sen! 



Dock lite dåligtatt vissa av färgerna var förstörda. men det är väl sånt man fårräkna med antar jag....

Nu väntar jag bara på mitt borstset som jag har beställt också! 

mmmmmmm happy chey :3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0