awesome power

Hej plokken!


Alltså kan inte någon vänlig själ ge mig den awesomiga förmågan att kunna sticka och virka?
Hade varit så sjukt smidigt att kunna det!!

Har hittat en sjukt bra sida med massor av snygga mönster till stickning och virkning och hur gött hade inte det varit att sticka/virka sina egna tröjor istället för att köpa en stickad tröja som man inte är helt nöjd med och vill ändra lite på för flera hundra kronor?




till exempel den här skitsnygga västen från bonaparte smo kostar 450:-
Hade man haft sticknings/virkningspower så hade man kunnat göra en egen för typ 50-100 kr (eller vad garn nu kostar)
AWESOME<3


som min farmor, hon har denna awesome power och stickade en sjukt fin tröja till mig på typ 2 dagar. förstår inte hur hon lyckas D: 
Det hade lätt varit värt tiden det tog om man kunde göra sådana skapelser<3

Ringde farmor och frågade om hon kunde lära mig så jag hoppas att jag kan få samma superkrafter som hon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Before you die" ska du lära dig att sticka/virka då alltså? ;D

2012-01-28 @ 13:00:27
Postat av: Bellutt

precis!:D

2012-01-28 @ 15:14:54
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0