ARG

hej plokken!

Inte ens capslock är tillräckligt för att uttrycka min ilska och frustration idag.....

har gått runt och skrikit i huset och pappa tycker det är skitkul...

och jag kommer inte kunna plugga idag för jag är för arg för det...

och jag kommer sitta helt ensam hela kvällen medan resten av min familj är bortbjudna och jag tackade nej för jag var tvungen att plugga och nu kan jag inte plugga så jag kommer sitta här och vara förbannad..

och det komiska i det hela är att jag inte ens vet varför jag är arg..

mitt liv suger...

GIIIIIIIIDKMS;ÖLGTHTJRFVNECM    BTTTGNCR EGJTRHHHHF





så känner jag just nu och jag är arg på allt och alla..........


skitdag....

så råkade jag spilla blåbärsjuice på leha golvet och i min säng och på väggen och blåbär går ju typ inte att få bort. 

GREAT(Y)

FAKK DE LAJF




Kommentarer
Postat av: Kroppstemperatur

Ja :)

2012-01-29 @ 04:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0