Bilder från Ullared

Hej plokken!

Nu kommer bilder på det jag köpte i Ullared men jag skiter i att skriva priserna för jag orkar inte hämta kvittot!
Så det är bara att fråga om ni undrar vad något kostade :) Inget kostade över 200:- i alla fall :)




Korallfärgad t-shirt med små hål i och dragkedja i ryggen

Söt vit klänning!
Älskar fransade tröjor!



Sjukt snygg virkad väst! är förvånad över att en sådan fanns i ullared. Perfekt till sommaren!

En söt vit spetsscarf

Lite välbehövliga småsaker!


Ännu mer välbehövliga småsaker som lär räcka ett tag! låt blodet flöda...

Underbart sköna trosor! och så är dom väldigt söta också tihi

jättefina presentpapper enligt mig hihi


Det var typ allt jag köpte.

Köpte lite strumpor och två basic linnen också! :3



Har beställt lite nitar och en ring från ebay också som jag hoppas kommer inom 2 veckor så jag kan göra färdigt mina shorts och lägga ut resultatet snart! :3

Nu ska jag plugga! POSSPOSS


Kommentarer
Postat av: Dragana

HAHAHAHHA låt bloder flöda förfaaaan! Älskar den fransade tröjan jävla analbarn :-(

2012-04-23 @ 19:59:22
Postat av: Jessica

Snygga grejer :)!!

2012-04-23 @ 20:02:45
URL: http://jescas.blogg.se/
Postat av: Bellutt

D: nu kan det rinna hur mycket det vill!



J: taack! :3

2012-04-23 @ 20:14:40
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0