Uppdatering!

Hej plokken!

Jag och http://emelieapell.devote.se/ har gjort en överenskommelse att vi ska uppdatera våra bloggar minst en gång om dagen i en hel månad! Eftersom båda är sämst på det, så alltså till den 14e december.
Men jag kan inte lova att hålla det..






Så jag tänkte börja med att skriva lite om gårdagen. Igår var det fars dag och jag gav min pappa Magnus Ugglas nya CD eftersom han typ diggar Uggla lite kanske så ja mm.
Så när jag skulle slå in skivan kvällen innan öppnade jag fodralet och såg att det inte låg någon skiva i fodralet:)
Mar var tydligen tvungen att gå och hämta CD:n i förbutiken... Kan man inte informera om det då kanske? IDI..
Så pappa fick ett fodral med ett kvitto i present så fick han gå och hämta skivan själv sen. Visst är jag generös? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0