uppblåsbar jacuzzi!

Hej plokken!
ligger i min säng och gör inte så mycket. 
I helgen har jag spelat badminton i Halmstad, det var fun :3
Och så har jag slingat håret, är mycket nöjd! kommer väl bild någon dag :)
I stort sett har väl min helg varit sådär. kunde varit bättre. Men det var kul att få träffa allt fint badmintonfolk igen!




Vi har också fått hem våran uppblåsbara jacuzzi som pappa hade beställt! 
Vi har inte fyllt det med vatten ännu men snart ska vi nog göra det!
Kommer bli sjukt mysigt att sitta i den med bubbel ute på kvällen när det är kallt ute hihihi längar!

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga! Så ni får ha det så bra! POSSPOSS



Kommentarer
Postat av: madde

Så jävla skumt xD

2011-11-27 @ 21:52:47
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Dragana

Fan vad häftiiiiigt :D

2011-11-28 @ 01:05:49
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: patrick

Tjena.

Såg den uppblåsbara jacuzzin och undrar var den är inköpt och vad den kostade?

Maila gärna:[email protected]

2012-04-08 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0