~

Hej plokken!

Vad ska man blogga om idag då? jag har faktiskt ingen aning!
Jag kommer säkert på något att skriva om undertiden som jag babblar på lite om ingenting.
Hmmm. Jag har nyss varit och tränat och deet gick ovanligt bra idag faktiskt! mm:)
Seeeeeen, så tänkte jag att ni ville veta att jag snart har ätit upp en hel burk med skumtomtar! 
Och att det är svinigt kallt på mitt rum! Och jag har ätit fisk 2 gånger idag! 
och julskinka 3 gånger mmmm <3
Ingen kommer orka läsa detta inlägg föer det är sååå intressant men om ni läser hela får ni en skumtomte! yippie!!
Imon är det 1a December och tiden har gått så sjukt fort! Imon får man öppna chokladkalendern!!! Och om två dagar är det en fin dag :)
Eller jo, Dragana kommer orka läsa detta för hon läser allt även om man skriver en bok, eller hur dragilisa? :)
Om du läser detta kan jag ju bara passa på att säga att du är söt!
Jag kan ju lägga upp en video som jag såg på förstasidan på youtube. Man blir så stolt när man ser sånt här:)
Så, nu får det räcka! PEACE!







Kommentarer
Postat av: Dragana

Hahaha du är också söt <3 Men du får behålla den tomten för dem är EKLIGA!!!!

2011-11-30 @ 22:30:31
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0