Emelie Apell

Hej plokken!
Idag ska jag skriva 20 punkter om varför Emelie Apell är bäst!

1. Hon är snyggast på skolan
2. Hon är min gud
3. Hon är puttinutti
4. Hon har fin kläd
5. Hon sjung fin
6. Hon kool
7. Hon gå estet
8. Hon nagellack ibland
9. Hon fin tuttar
10. Hon gilla fisk
11. Hon gilla mina tår
12. Emelie ser ut så när hon ondskefull 




13. Hon kan mitt schema utantill
14. Hon är kul
15. Hon är gul
16. Hon bor i ett skjul
17. Hon längtar till jul
18. Hon är inte en apa
19. Men tycker om banan ändå
20. Hon äv snygg i huvudbonad!




Så, nu vet alla varför Emelie Apell är bäst!

PEACE!



Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHHAHAHAHHA BELLA!

du är för söt! :)

2011-11-23 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0