Hej den plogg!

Hej plogg andra gång igen!
Nu jag göra gäst för tred. Denna nattendag varit trokig, jag inte gjort nonting och jag hemma från skol. Den varara sinten! Jag hade den time out för längesen en gong, den var kul igen :D Jag kollade också den sverj - kand nyss! Bra att sverj förlor, nu sverj - tyskland :) Min suri prinsessa på väg till sverj också! Jag saknat suri micket! Imon vi ska va i sverj och bor i sverj och lek i non hus! :D Hahahaha jag kom tenka po den sak! Den var kul!! Jag älskar den.
Pouss min bell<3

Kommentarer
Postat av: madde

störd dénes.............

HAHHAHAHA

2011-05-10 @ 06:17:02
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Kroppstemperatur

Tack määddd!!!!

2011-05-10 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0