mhh<3

Koolingar från den otbildningsmesan!




Idag har jag varit skit trött mhh!
80 minuters samhäll sista lektionen är inte okej, speciellt inte när man har ont i huvet (Y) 
Efter skolan var det skycrofters (är fortfarande inte säker på om man stavar med a eller o, duktigt at mig)
Inte heller så kul med ont i huvet. (mhh vad jag klagar idag <3 )
Sen när jag kom hem väntade mitt vackra skal till mobilen där så det blev lite bättre :3
Sen kom jag på att jag hade Ben&Jerrys så då blev allt awesome!
Sen kom jag på att vi har två prov imon och då blev allt jobbigt igen. åh vad det är synd om mig idag!
Nu känner jag att jag har skrivit en massa onödig fakta som ingen kommer ha nytta av. duktig jag är (Y)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0