Dag 4




sha! Igår hann jag tyvärr inte med någon uppdatering! så det får bli nu!

Mina mål/drömmar/önskningar

Ehm asså jag har faktiskt ingen aning! har inte funderat på det. 
Men typ en önskning jag har är att kunna kolla mig i spegeln och faktiskt vara nöjd med det jag ser. Det kan jag verkligen inte nu. (och NEJ jag vill inte ha uppmärksamhet eller kommentarer om att jag duger och skit för jag tycker såhär och det kan ingen ändra på genom att säga nått)

Mål vet jag inte riktigt eehahahhohthohdhihedköbf gn :)

Drömmar: en dröm är nog att få jobba med musik för musik är det bästa som finns ;) (Y)

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

"vill du vara nöjd med dig själv så var det"

2011-03-17 @ 18:41:34
Postat av: Bella

det kan jag tyvärr inte :)

2011-03-17 @ 18:44:16
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0