mm jaaa





ME IS CUTE
ME WANT CANDY



under 2011..

Har du gråtit? - ja maaan
Har du skrattat? - ja :3
Har du sovit i tält? - nej
Har du sovit under bar himmel? - nej
Har du varit på Gröna Lund? - nej 
Har du varit på Liseberg?- nej :(
Har du varit på Kneipbyn? - nej
Har du varit utomlands? - ja :D
Har du varit i en annan stad? - ja :3
Har du bott hemma? - ja
Har en vän dött? - nej :)
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja :3
Har du sökt tröst hos en vän? - ja :3
Har du sovit över hos en vän? - ja hihihi
Har du varit kär i en vän? - nepp jag är kär i en ovän!
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja :)
Har du pussat någon? -  ja 
Har du varit kär i någon? - jag är kär i någon :)
Har du sovit med någon av motsatt kön? - jaa lite kanske nån gång faktiskt ja

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - oj, gråter ganska mycket utan anledning så jag vet inte riktigt D:
Skrattat under 2011? - när jag haft skoj hihihehehahahoho

Denna månad..
Har du varit kär? - AA
Har du kysst någon? - AA
Har du pussat någon? - AA
Har du kramat någon? - AA
Har du skrattat? - AA
Har du gråtit? - AA
Har du varit glad? - AA
Har du varit ledsen? - AA

När..

Grät du senast? - i morse
Skrattade du senast? - vet inte
Kallade du någon för fitta senast? - vet inte :o
Duschade du senast? - förra året den 23 februari :)
Lyssnade du på musik senast? - igår
Hade du kul senast? - idag hihi
Hade du sex senast? - har det just nu BAAM! nej skoja fy så snuskigt :(

Vem..
Kysstes du senast med? - Mr Dénes
Kramade du senast? - Mrs mammutt
Pratade du i telefon med senast? - Mrs mammutt
Fick du sms av senast? - KUSIN JOSEFIN :D
Hade du tråkigt senast? - vadå vem hade du tråkigt senast? D: med mig själv antagligen!

Hur gammal är du? - 16
När fyller du år? - Septembaah
Tycker du om någon just nu? - jaa lite faktiskt
Jag samlar på? - dubbelhakor
Gröna eller röda äpplen? - gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen, ligger i min säng och tycker synd om mig själv
Vilken tid gick du upp idag? - 7 typ (Y)
Har du sovit i din egna säng inatt? - jajameenä
Har du sovit ensam inatt? - mm:(
Har du strumpor på dig nu? - jaaaaa (a)
Hur svarar du i telefon? - "hej det är bella" eller "heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"
Vad ska du göra ikväll? - ligga på mitt rum för det regnar :((((((
Vad ska du göra imorgon? - eehhm ingen aning! förhoppningsvis sola, men troligen inte :(
Var vill du bo när du blir stor? - på päronvägen med en rockstjärna :)
Är det okej att gråta? - ja :)
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommar! :3
Skulle du göra om du vann en miljon? - tack :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? jovisst! jag som har sååå mycket märkeskläder... mm eh *host*
Har du piercing? - yeabox :)
Har du tatuering? - naejö
Vill du gifta dig? - jag är redan gift!
Vill du ha barn? - JA! Gosiga små fluffiga barn :3
Solar du ofta? - när vädret tillåter
Är du bra på att laga mat? - OM jag är!
Gillar du att dansa? - med rätt musik och rätt personer!
Hur vig är du? - vig som ett kylskåp
Vilken är din favoritglass? - hmmmmmmmmmmmmmm.... vet inte :(
Tror du på ett liv efter döden? - ja :)
Är du morgon eller kvällsmänniska? - ehm lite både och tror jag eller typ inget av det... mm så får det bli!
Vilken ögonfärg har du? - gråblåa :( </3
Vilka hårfärger har du haft? - oj, hm typ blondt, svart (som skulle bli brunt som sedan blev brunt efter ett tag), typ orange fast ändå inte på något konstigt sätt.. japp typ dom va det :)
Är du beroende av något? - av adam hihi :$
Senaste låten du hörde? - längesen - petter ft. veronica maggio
Brukar du bädda sängen? - ibland när man får finfrämmat!
Har du kysst någon under den senaste månaden? - jaa
Vad var det senaste du sa? - ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖEUUUH!!! (sa/skrek det nu eftersom jag inte kom ihåg vad jag sa senast för ingen vill prata med mig) :(







Så nu har jag varit sysselsatt i några minuter tihihi, det regnar och Bellutt har tråkigt och har mensverk (om det är någon kille som läser det sista kommer typ :OOOOO MENS! FYYYYYYYY OMG KOMMER ALDRIG GÅ IN PÅ DENNA BLOGGEN IGEN!!!!) hihi nä okej nu överdrev jag lite men typ så är det!!


Bellutt har faktiskt uppdaterat duktigt på sista tiden! mm va duktig jag är :) 



Kommentarer
Postat av: Kroppstemperatur

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh :)

2011-06-22 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0