hejsan :)

Hej plokken!



i fredags kom Mr.Dénes hit med tåget kl 07.49, så det blev ingen sovmorgon!
Fast vi sov lite i mitt rum medan vi väntade på att affärerna skulle öppna :) eller adam sov  lite, jag tittade på hihihi
Sen åkte vi in till stan och shoppade och fikade och hade det myyyys :3
på kvällen grillade vi med familjen palm hihi :)



I lördags kom Caroline hit så vi stack in till stan, vi missade bussen med 1 minut och nästa gick en halvtimme senare så vi gick in till stan istället :)
gött med motion men på köpet fick jag världens fetaste skavsår på mina hälar mm<3
så vi letade efter ett par skor jag kunde köpa i stan utan häl, det fanns inte ett enda par utan häl i hela stan. så sjukt dåligt!! vi shoppade och fikade hihi.
Sen åkte vi tillbaka hem till mig med det lilla tåget som går till äventyrslandet, framför oss satt det några fjortisar som skulle gå 500 meter när dom gått av, shit vad dom klagade " ASSÅ OMG SHIT VAD LÅNGT, KOMMER FAN DÖÖÖ ASSÅ OMG OMG OMG" ungefär så lät det (Y)




Idag gick jag upp kl 07.30 och stack ut och sprang! gud vad duktig jag är :)
Nu ligger jag i min säng och tittar på när min fina adam sover hihi sötis är han!
Snart ska jag ut och sola och sen kl 15.30 ungefär bär det av mot landeryd där skycrofters ska ha konsert :)

Nu har jag skrivit massor som ingen orkar läsa, men fakk de lajf! 
POSSPOSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0