Bellutt inte glad, Bellutt ledsen :(




Idag är Bellutt ledsen, för hennes älskade Adam har åkt till Rumänien och Bellutt kommer inte se sin Adam på över 3 veckor. Det kommer bli jobbigt som as, det är redan jobbigt :(

Det är sjukt, på mindre än ett år kan det gå från att man inte känner en människa till att den betyder allt för en.
För du betyder verkligen allt för mig min Adam, det var sjukt jobbigt att säga hej då igår, sjukt jobbigt att se dig ledsen, det gjorde verkligen ont i mig. Det kommer va så jobbigt att inte få vara nära dig, att inte kunna hålla om dig och känna din lukt. Att inte kunna se dig le och höra ditt gulliga skratt. Att inte få ligga jämte dig och titta på dig när du sover, det skulle jag kunna göra i flera timmar (heheeeeeeeee psykopat O.o ).... nä men så är det faktiskt.
Saknar dig och din randomness redan :( jag tycker att du ska komma tillbaka nu nu nu... 
Jag saknar att pilla på dina öron så du blir irriterad på mig, saknar ALLT :(
Dagen vi träffas igen kommer vara en så sjukt bra dag, det kommer kännas så bra att få hålla om dig igen och säga hur mycket jag älskar dig. Och så kommer jag vara brunare än dig så då blir du skyldig mig en glass, gratis glass är aldrig fel :)

Jaha vad ska Bellutt göra nu utan sin älskade adam? :(
Hmm Bellutt åker nog in till stan för att tröstshoppa! 
Men Bellutt ser ut som ett monster för hon har svullna ögonlock för hon har gråtit en hel del... eheheh

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ni syns snart igen, tiden går snabbare än man tror!! :)

När är det du sticker till Malta förresten? <3 Hoppas att allt är bra med dig, massa kramar

2011-06-18 @ 12:58:18
URL: http://juliabacklund.blogg.se/
Postat av: madde

naw sotisar :( ni får ha det bra båda två!!

2011-06-18 @ 13:07:58
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag åker på måndag natt. jo tiden går ju snabbt när man har roligt :) det är bra med mig! hoppas det är bra med dig också Julia, kram! <3

2011-06-18 @ 15:26:33
URL: http://bellutts.blogg.se/
Postat av: L

Fan vad gulliga ni är!!

2011-06-18 @ 17:24:38
Postat av: Bella

tack tack! :3

2011-06-18 @ 19:29:38
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0