Bellutt har shoppat med mammutt!

Det blev lite shopping iaf! :) så nu är bellutt lite gladare :)
Bellutt var på konstigt humör idag så det var förmodligen därför Bellutt köpte kläder som hon aldrig skulle ta på sig i vanliga fall! T.ex höga shorts och korta tröjor O.o
Något mystiskt håller på att hända här minsann... 




Bellutt köpade detta! mm nu ska jag leka modebloggerska!!!!! F*ck yeaaah!!!!!!!!



1. Vitt linne GinaTricot 99:-
2. höga shorts BikBok 199:-
3. vanliga shorts BikBok 199:-
4. Kort vit T-shirt med marinblå ränder BikBok 99:-




5. klänning i jeanstyg upptill och marinblått med vita prickar på nederdelen H&M 299:-
6. eh linne/tunika eller vad det nu är typ creme färgat H&M 199:-
7 & 8. 2 par höga shorts på rean micket fin H&M 75:- styck
9 & 10. sist och minst strumpor och tights H&M 49,50:- och 79,50:-

kom på att jag köpte en tröja till på H&M som jag råkade glömma bort hihi såååå.
11. en långärmad marinblå lite pösig mmmh :) också H&M 149:-





OCH ett nytt skal/ skydd till min iphone, uppfällbart från teknikmagasinet för hmm kanske 150:-
kommer inte ihåg :(


Sammanlagt blev allt 1672:-  det hade ju blivit ett fint hål i plånboken det, tur att mamma var snäll och betalade idag (a) TACK MAMMA <3<3<3





Kommentarer
Postat av: madde

mamma betalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :3 SOTIS

2011-06-18 @ 17:30:52
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Dragana

Bela do blirr ett kvana!!!! bro jete finnt

2011-06-18 @ 17:35:47
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Bella

tak tak tak! jag bler kvena, jag bler sotis, mena fans steger mer og mer! tak tak tak<3<3<3<3

2011-06-18 @ 19:28:47
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0