yoyoyoyooo




hääääääääääj plokken!!! <3<3<3<3

ÄNTLIGEN tillbaka i fina Sverige!
Har saknat mina fina vänner otroligt mycket, och svenskt godis!!! nomnomnom<3
Men mest av allt har jag saknat min älskade adam! (svårt att räkna ut?)
hihhihi det var så sjukt underbart att få se den lilla plutten på flygplatsen (som såg så sjukt förvirrad ut hahaha)
hela denna veckan ska jag tillbringa med min förvirrade plutt och det kommer bli sjukt underbart!
bilder från Malta kommer senare när jag har tid!

Ne ventar pella på att adam ska komma hem från somarjob og vi ska eta hos adams mama! sen adam joba mer och sen han koma hem igen og sen adam og bela og bebis ska oga tog till halmstad og kola på hogan helstrom!!!
Det var alt jag vile sega den for tillfelet
possposs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0