uppdatering!

hej plokken!

Jag vet att jag har varit en stygg flicka som inte har uppdaterat på väldigt länge... fy på mig :((((

Men jag ska gottgöra mig nu!! Tror inte någon kommer orka läsa allt men titta på bilder är väl inte så jobbigt :)

Jag kom hem från Malta för 18 dagar sen och under den tiden har jag umgåtts med min adam konstant mm<3<3

eller..... 17 dagar, Igår åkte sötizen till Helsingborg :( Men på Lördag kommer han igen för då ska vi åka till Smålandztenar och grilla! :3

Och dessa 17 dagar har varit så himla awesome Så jag har inte haft tid att blogga!

Första veckan var vi hos adamutt i Smålandztenar och sen i Gislaved en dag :)

vad gjorde vi?
Hmmm.... Vi matade duvorna, åt massa Ben & Jerrys, Kollade på Harry Potter and the deathly hallows part 2, vi kollade på massa film! En film som måste ses är 3 Idiots!!! Så sjukt mysig film!! Den är rolig och känslosam och gullig och allt som är bra! SE DEN!!!

Glömde bort att säga att vi var på Håkan Hellström den 13e också (det har jag redan bloggat om tror jag)
Och så shoppade vi i Halmstad en dag också om jag inte minns fel!

Sen åkte vi till Halmstad! 

I Halmstad shoppade vi 2-3 gånger tror jag, vi åt räkmackor på stranden, vi kollade på Harry Potter and the deathly hallows igen, Vi spelade minigolf och badminton och kubb, "Grillade" på stranden utanför Hoffmaestro på solgården (grillningen failade för det blåste så mycket så vi åt marshmallows istället), var på Wild West mmmm. Sen SOLADE vi lite också! Har knappt varit någon sol sedan jag kom hem från Malta så jag blev lycklig när den kom fram!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så nu kommer det lite bilder från dessa dagar för dom som inte orkar läsa!
ni som orkar läsa (om någon gör det) kan också få titta lite på bilderna, men inte lika mycket....




<3





töööt liten fjäjil som inte ville fastna i fokus 


jag ägde såklart adam på fotboll, Badminton och minigolf ;)


jag tycker om dig :3


tzniggingar


adam sov såklart väldigt mycket :) ca 90% av tiden (Y)








Movie


mm vi tog med Nellie på shopping :)


Atham sötiz spela fin mozik<3


fina familjen

khslbgfadfsgkjnds du är så söt så man vill äta upp dig! <3


ZNIGGA AMANDAA


ZOLNEDGONG MMM<3


mycket koncentrerad pojk som inte lyckades få igång grillen


Sötis!


Mhmmmm


Det är tur att jag har dig, världens finaste människa :)




Dehär inlägget var nog det längsta ever, så nu har ni lite och läsa!

PUZZ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0