UpDate spankers!!

Tjena Bloggeeeeen!!! Nu har inte Bellas blogg uppdaterats på 2 och en halv vecka! Så Adam is making en liten update!
Min Bella är ju i Malta som ni vet och har det varmt som AS ;) Och därför kommer jag bli skyldig henne en glass. Men yeah, hon förtjänar det faktiskt! Rätt mycket. Det har gått 20 dagar sen jag såg bella, och det har inte vatt okej nånstans.. Meeen, hon kommer äntligen hem på MÅNDAG och då får ni andra faktiskt ta och vänta en stund på att träffa henne!! ;D Hon är min dagarna efter det! Ägda :) Så nu vet ni läget om Bella!!
Bellut, vi får aldrig vara ifrån varandra så här länge igen. Det funkade verkligen inte. En halva var helt borta från Adam, och den saknades väldigt mycket. För mycket. Var bäst i Malta nu dom sista dagarna! Jag kommer vänta på flygplatsen. Jag älskar dig så mycket. 4 days!

Kommentarer
Postat av: madde

SÖTISAR!!!!!!!



Duktig adam som uppdaterar åt bella!

2011-07-08 @ 00:05:31
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Kroppstemperatur

Hihi :)

2011-07-08 @ 12:42:56
Postat av: Dragana

BRATE jag kmr snatta henne någon dag.. Bara acceptera det okej... Bitch

2011-07-09 @ 02:06:20
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Kroppstemperatur

you WISH Dragilisa!!

2011-07-09 @ 02:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0