hej hej hej hoj hej hej hej

sho plokken!

Nu har Bellutt inte uppdaterat på väldigt länge! Fy på mig.. Så därför tar Adam datan från henne mitt under meningen ;D

Hej :) Adam gör gäst. Bella har inte bloggat på länge. Hon har spelat badminton, shoppat, och inte velat spela golf :) Så därför har hon inte bloggat.
Idag har vi spelat badminton igen. Sjukt svårt att vinna över Josefsson.. Vod man kan gora? När vi kom hem hade Micael gjort SPAGHETTI :3:3:3:3:3:3 Efter det åt jag på burger king, och när vi kom hem åt vi korv! Sjukt god dag.

Nu sitter faktiskt Bellut och spelar musik med en gitarr för mig!! First time she ever plays for the Adam!



Stolt över henne!

I know, ni vill att Bella bloggar, men jag får ju nästan ta över snart! She never does any inlegg!

Ciao korvar!
Jag äter mycket.
Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0