uppdatering ;)

Jag är sjukt bäst på arga leken!



Häj Ploggen! Har inte uppdaterat på länge nu, men jag har inget att skriva heller mhmmmm!
Så jag kan väl skriva lite onödig information! Sov 2-3 timmar inatt, kunde inte somna och så vaknade jag vid 5 och kunde inte somna om! Men jag va sjukt hyper hela dagen hahaha! Igår opererades min fina mamm och operationen gick bra så jag hoppas på att få träffa henne snart! Nu ska jag iväg och öva inför Nyårs konserterna som äger rum imorgon och på söndag.  sitter och lyssnar på två låtar som jag älskade sjukt mycket innan. de påminner verkligen mig om åttan och nian, mycket fina låtar och sjukt grym artist!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0