mmmmmmmmm hihi <3

Här kommer ett långt inlägg om de senaste dagarna hihi!
Godkväll mina små havregryn<3
I tisdags steg jag upp väldigt tidigt för att ta bussen till smålandsstenar, sitta och vänta på tåget i 1 timma för att sedan åka till Halmstad till min älskade Amanda<3

Att man kan ha så kul när man sitter ensam vid camen och väntar på att klockan ska gå...








Som sagt, satt och väntade i en timme om inte mer i smålandsstenar, men det va jättemycket skoj! :3
Sen på tåget Va det ett gäng coolingar som jag senare träffade på i stan och på tåget hem!
När jag kom fram stack vi till Amanda och sen vidare till stan Och lekte med Caroline! Vi skrattade en hel del under dessa 2 dagar. Hittade inte så mycket på tisdagen mer än ett gulligt litet halsband!



de hemliga och awesome ringarna! D:



och ett par örhängen^^

På kvällen tränade vi och det gick bra! :)
Sen stack vi hem till amanda och sov och pratade en massa! sen dödade jag henne nästan med mina ben rauwr ;)

på onsdagen stack vi till stan igen! Då slingade jag håret! och så köpte jag en kavaj och en liten blomma till håret ^^

Sen åkte jag hem och jag hade 2 amazing days hos Amanda!!
Idag Fikade jag med lurkis och pratade massa viktiga saker med henne!
Har det väldigt jobbigt just nu :/ hoppas det går över snart! :)

Beställde denna lilla sötisen idag också! :) (asså beställde tjejen, inte kläderna)



Nu ska jag göra en bokrecension och imon blir det förhoppningsvis Värnamo med klassen! :)
Tycker synd om dom som inte hamnar i mitt lag imon ;)
PUSS




Kommentarer
Postat av: amanda

vi hade det bäst under dessa dagarna, tack för allt älskade bella! vilken tur att du inte la upp listan haha jag hade blivit idiotförklarad ;) älskling aldrig långt ifrån dig när du behöver prata! puusss <3

2011-01-07 @ 11:16:50
Postat av: Bella

hihihihi ingen fara sötnos, listan är på väg! ;D puss min älskade amanda <3 <3

2011-01-08 @ 10:41:16
URL: http://bellutts.blogg.se/
Postat av: Almedina

kan man beställa dem på någon sida eller vilken affär kan man få tag på dem? :)

2011-01-12 @ 13:24:03
URL: http://almepalme.blogg.se/
Postat av: Bella

Det finns på nätet men även butik i Göteborg! finns säkert på fler ställen men det är dom jag vet ^^

2011-01-12 @ 18:09:28
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0