:)


9J<3



Som ni vet so kollade jag på bio igår! Den va bra hihi, dock suger 3D:n i Gislaved, man märker ingen skillnad förutom att man måste ha på sig glasögonen... :/
Började nästan gråta vid ett tillfälle, det va så fint! :')
När jag kom hem så åt vi pizza <3<3<3
Snacka om tjockis denna helgen asså!

Idag var jag hemma från skolan för jag kunde typ inte stå upp för att jag mådde så illa när jag vaknade :( </3

Imon är det friluftsdag och jag kommer vara bäst på min snowboard mhmmm B-) Har åkt snowboard vid 2 tillfällen i mitt liv men det kommer gå as bra! 



Kommentarer
Postat av: madde

du kommer va som en kung i backen!!!!!!

tack för helgen sotis<3

2011-02-07 @ 20:47:08
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Bella

hihi tack själv sötis! jag va kung idag kan jag ju säga! <3 <3

2011-02-08 @ 20:47:12
URL: http://bellutts.blogg.se/
Postat av: L

Kram

2011-02-09 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0