awesome helg som slutade kasst..

Bilder från helgen! fin kvalité på mobilkameran <3<3

I helgen var Jag i göteborg med familjen, det var sjukt mysigt :)
Först shoppade vi, hittade ganska mycket kläder faktiskt hihi. Sen fikade vi med mammas gamla kompis, sen åt vi på hotellet och åkte sedan till scandinavium för att kolla på melodifestivalen.
Det var sjukt häftigt! :)
Vi åkte hem och alla förutom jag gick ner till restaurangen, jag va lat och stannade på rummet (a)

På söndagen skulle vi shoppa var det tänkt, vi skulle bara lägga in alla saker i bilen, men när vi kom fram till bilen var 2 rutor krossade och typ allt om fanns i bilen var stulet, inkl alla kläder :( :(
Nycklarna till stugan var borta, och min älskade filt </3 
Sladdar till mobilerna och pengar. Fan vilka idioter det finns alltså!
Så vi var tvugna att ringa polisen och anmäla och ingen shopping blev det :(
Fick åka hem utan fönsterrutor och en lagom glad far, plus att veckan innan det sålde vi samma bil.
Så vi får väl se hur det blir med det.
Inte så bra avslut på den resan men som tur är 
kommer min fina adam hit inatt en stund så nu är jag glad igen! : D


mmmm  fika <3





Jag är cool med mina fjädrar B-)

söt syster ;)

frukost på hotell är aldrig fel <3

snygg

:(

dom lämnade ju kvar en tidning i alla fall! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0