Yonex

Hej plokken!!

Idag var The yonex man hos oss och visade lite saker så nu har jag införskaffat mig lite nya pryls!





Nytt fint rack. ArcSaber LF9 2200kr - 30% så typ 1540

Och ett par yonex skor från förra eller förrförra årets modell i think! 1100kr - 30% så typ 770 mmm :3



Sen köpte jag en svart tröja också men den såg inte alls likadan ut på bild så därför blir ni utan bild!
550kr - 30% så typ 385!

Nu har jag inte så mycket mer att säga!

Kan ju berätta att jag spelade i långaryd och så var jag på lovsångsmässa i Åsenhöga!
Mycket trevligt :3


Så har jag sovit över med min söta bojke ogso!
han är söt!


POSSPOSS







Kommentarer
Postat av: carro

Racket är ju galet fint!! :( varför provade inte jag det för? :(

2011-12-09 @ 17:20:27
URL: http://curres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0