(:

Hej plokken!!

Jag tykker om ZNÖ og JUR<3
Men det var inte det jag skulle blogga om just nu!



För nu har jag äntligen blivit av med mina två beting! Och det utan några större missöden (Y) (för er "icke-musiker" som inte vet vad beting är så är det när man spelar upp en låt för lärarna så säger dom vad man ska träna på och vad dom tyckte). Har varit så nervös i onödan!!

Kom nyss hem från en gitarrkonsert där Vi i skye crofters spelade och även the awesome band Endurance som var sjukt grymma ikväll! Det gick bra för oss också måste jag medge. 
Har även ensembelredovisningen eller vad man ska kalla den avklarad. DEN gick ju däremot förjävligt:)
Skämdes sååååå sjukt mycket efter det. Höll på att börja gråta flera gånger och det försörde min dag totalt :)
som tur var har man så gosiga irländska knattar som kan göra ens dag lite bättre iaf :)
Och en söt pojkvän som allt går ut över såklart. Förlåt adam :( </3

Imorgon ska jag på presskonferens för en skivrelease, hur proffsigt låter inte det? ;)
nä okej... egentligen är det kanske inte så proffsigt som det låter. MEEEEEN, man kan ju låtsas iaf! :)


POSSPOSS





Kommentarer
Postat av: Dragana

Brur det var en pytteliten sak, om några år kmr du skratta åt att du tog så illa upp eller hur man ska säga! Vi fixar konserten eller vad vi ska ha senare bättre! Du och jag :) Livet går vidare sötis, puss <3<33<3<3<<3

2011-12-07 @ 23:00:17
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Kroppstemperatur

You're the man bell! <3

2011-12-07 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0