Julkläpz


Hej plokken!
Lovade ju att lägga in bilder på mina julklappar men jag hann inte med det faktiskt, förlåt!
Jag var i Jönköping hela dagen och shoppade och idag var jag i Halmstad och shoppade ännu mer!
Kommer bilder på det antingen imon eller ikväll :)

I alla fall.. Här kommer bilder på nästan alla mina julklappar!:)
Väldigt dåliga bilder för jag orkade helt enkelt inte.



Det flesta på bilden är från mämz and päpz, lite är från la familia Dénesic och lite från min fasteric mm :3





OHYEAH.



mitt älskade schampoo<3

Fick en underbar nallefrån min prins! Man lägger den i mikron i 90 sekunder och så har man en vetekudde!
Och den är så gossschi!! Kanske fick den för att jag klagar på min mensvärk hela tiden...
TACK SÖTIS<3


Och så fick jag en bok av snälla Judit och resten av Annovic! tack busisar!


Fick lite mer pengar småsaker senare på kvällen som jag inte orkade ta kort på men men :)

Sjukt nöjd med mina julklappar med tanke på att vi i familjen sa att vi inte skulle köpa något till varandra i år eftersom vi köpte utomhus bubbelbadet! :)

POSSPOSS





Kommentarer
Postat av: Dragana

Bro do uppda!!!!!! Jag bllir glad <3

2011-12-28 @ 00:19:42
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Bella

tak tak <3

2011-12-28 @ 11:10:12
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0