hej mellandagsrea!

Hej plokken!
Nu är det såhär att i måndags var jag med familjen + min lilla adamutt i Jönköping och shoppade för det var ju faktiskt mellandagsrea och sen igår var jag i Halmstad med familj + dragenee och handlade lite till mmm :) 
Här kommer bilder på det jag köpte!



Köpte bara 2 saker igår i Jönköping. Vi hade inte så mycket tid på oss och så var det folk överallt!

Transparent skjorta från Carlings 150:- på rean 

En stickad tröja som jag blev kär i på NewYorker! 99:- på rean 


Nu till lite saker jag köpte igår :)

Vit lång sjorta från cubus för 99:-
Glitter som jag tänkte använda till makeup på nyår (om jag lyckas vilket inte är troligt) från TGR för 20:-

Hörlurar från TGR för 40: . vet dock inte varför jag köpte dom, var helt onödigt för jag har 3 andra fungerande hörlurar

Denna kavaj köpte jag för någon vecka sen men bytte storlek på den och jag är verkligen helt förälskad i den!
Den är från H&M och kostar 199:-


Sen köpte jag ett spel som jag tänkte ha på nyår. Får se om alla är lika barnsliga som jag eller om det blir fail!
139:- från Lagerhaus


Sen köpte jag 3 trosor från H&M för 30:-/st men det glömde jag ta kort på :)

Sen var jag och hämtade ut någonting awesome!


LOS COLDPLAYOS BILJETOS!! AMAGAD ÄR SÅ PEPPAD <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0