Pellutt inte frisk!



Ungefär såhär känner jag mig just nu!

Med andra ord. FÖRFÄRLIGT DÅLIGT. :( 


Har haft feber och varit kraftigt förkyld sen i tisdags och min näsa är helt röd och torr för att jag har snytit mig minst 10 ggr idag. Hur mycket snor kan produceras i en liten näsa????????eller ja... liten och liten vet jag väl inte men i alla fall, med tanke på att jag är en så uppbokad person och villig att offra mig så har jag varit ute på massa hyss ändå den här veckan så det har ju inte blivit bättre precis. Kan tillägga att jag har fått ont i halsen nu och hjärtklappningar också. YAY ME<3 

Idag har vi haft julavslutning för alla som går komvux (tror jag det stavas?) och det var uppskattat kändes det som i alla fall. Även fast jag sjöng som en bajs för jag är sick så var det la ganska kul! 

Är väldigt emo eftersom moi hade planerat att åka till Värnamo och kolla på awesomiga endurande som är sjukt duktiga! meeeeeen. Jag höll på att svimma innan så jag fick typ inte åka och nu har jag legat och slösat min dyrbara tid på att äta godis och försöka få tillbaka stabiliteten i min gång men det tycks inte hjälpa. känner mig fortfarande lika vinglig. Och sen blev jag påmind om att vi har en uppgift i svenskan som ska vara inne vid 10 som inte är gjord :) I love my life<3 Om det är någonting som jag hatar så är det TELEFONFÖRSÄLJARE............ Är ensam hemma och ligger i sängen. Telefonen ringer och jag tvingar mig själv att lyfta på mig från den übersköna position jag har hamnat i och när jag väl svarar är det tyst i luren i ca 2 sekunder och sen lägger den jäveln på. Bellutt blir lite irriterad och går och lägger mig i min säng igen och precis när jag har lagt mig till rätta ringer telefonen igen........ Bellutt går upp igen och ser att det är samma nummer som ringer förra gången... Bara för att personen var sån bitch och ringde 2 gånger var jag lika bitchig tillbaka mm där fick du din BIATCH.. Sen går jag och lägger mig igen och tror ni inte att efter ca 10 minuter ringer det IGEN... och självklart var det en telefonförsäljare :)

DÖD ÅT TELEFONFÖRSÄLJARE..


I morgon ska jag baka pepperkökur hos fääämuuur!!!! 
Det lär väl komma bilder så småning om ! 


Nu har jag inget mer att tillägga!


Eller jo! Jag har ny skjorta som jag köpte igår som ni ser på le bild!

Och så har jag köpt nyårs kläder som jag är sjukt pepp på att använda! LÖÖÖVE<3




NU har jag inget mer att säga!


POSSPOSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0