yooo kompizar

hej plokken!!

nu har jag inte uppdaterat på några dagar tror jag!
Så nu kommer ett litet inlägg :)

adamutt kom tillbaka till halmstad på löradgen så jag åkte och hämtade honom! 


Sen åt vi på Sandys, och utanför Sandys spelade tre söta pojkar lite musik! avgudade han längst till vänster, hahaha sån jävla porrblick!!
Dom var roliga iaf :)

Men adam blev ledsen för han ville också ha en peruk


Sen åkte vi till smålandsstenar och grillade hos simon och dagen efter gick vi till lekparken med adams syskon, det gillade adam :)


Sen ägde jag sönder adam på monopol! ;)



Sen skickade adam hem mig till halmstad för han ville inte va med mig längre :(
Så jag och amanda åkte på zumba och efter det solade vi och badade vi i tylösand!
och nu sitter jag och lyssnar på adam som spelar phijanou mhmmm :)

Snart ska jag oka till adam! :)
Idag har vi varit tillsammans i 6 månader! :)
Det tycker jag om :)
Det har varit dom 6 bästa månaderna i Bellas liv :)
Bella gillar adam :)
Även fast han sover hela tiden :)
Och även fast han skickade hem mig :)
Bella tycker att adam är söt :)
Adam är skyldig bella en glass :)
Bella vet inte vad hon håller på med :)
Bella skriver random saker här :)
Bella ska sluta skriva nu:)
Bella säger hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0