ollareth!

Hej plokken!


Som ni vet så var jag i Ullared igår och det var så sjukt mycket folk! Och det var min otursdag igår... Gjorde sönder mina fina solglasögon som jag inte hunnit använda ännu och så gjorde jag sönder ett glas med cola i mitt rum också.... great bella (Y)


Men nu kommer lite bilder på det jag har köpt, tog bara några hastiga bilder så det är inga mästerverk precis, men det får ni leva med! 


en söt vit klänning som jag och mammutt köpte tillsammans



lite allt möjligt. toffsar, hörlurar, mobilskal, skolböcker, sminkborstar, nagellack(som jag glömde ta med), plånbok, suddgummin, lösögonfransar och en mobilhållare till när man ska ut och springa!



2 bälten :3



en ram som jag ska världens finaste foto i hihih



en skinnjacka som jag tyckte var söt och en halsduk som passade till :3



en till klänning/tunika (ser as ful ut på bilden men den är mycket sötare på!)



2 virkade t-shirtar som jag tyckte var as söta! Egentligen skulle ag bara ha en men jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha och jag var inte där när som betalade så mamma tog båda hihihi busigt!



En tunika eller tröja eller vad man nu vill kalla det :)



en lång stickad tröja mmm<3



en typ väst eller något? muahahha strl 48 <3
den var så himla kort så tåg några storlekar större eheheh



en jeansskjorta på halva priset hihi 



en klänning (som egentligen är en tröja på avdelningen för lite större människor).
men jag tyckte den var söt som klänning!



och en träningströja (Y)

Köpte lite saker till adam också men det kan jag inte lägga upp för han vet inte vad det är hihihi
Och så köpte jag 5 trosor som var golliga!




Fick hem min klännign från Nelly och 3 trosor till som jag hade beställt också! :3


Nu zka jag packa och dra till madde för vi zka zova över mihihih <3


CIAO!



Kommentarer
Postat av: Dragana

JAG DÖÖÖR DEM VIRKADE TRÖJORNA OCH SKINNJACKKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALSDUKEN ELLER VAD DET NU HETTE VAR MED SNYGG FAN TA DIG BELLA NU MÅSTE VI TILL ULLARED ILLA KVICKT!!!!!!!

2011-08-14 @ 04:12:00
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0